ACCA

ACCA w Polsce

Obecnie w Polsce tytuł członkowski posiada ponad 1 400 osób, a kolejne 3 500 jest w trakcie zdobywania kwalifikacji

 

Przedstawicielstwo ACCA w Polsce powstało w 2004 roku. Głównym celem działań biura jest promowanie kwalifikacji ACCA na polskim rynku oraz wspieranie studentów i członków organizacji.

 

Korzystając z fachowej wiedzy i doświadczenia swoich członków ACCA w Polsce realizuje własne projekty, a także angażuje się w działania innych firm, instytucji i organizacji. Współpracuje z m.in.: Ministerstwem Finansów, Giełdą Papierów Wartościowych, Polskim Instytutem Dyrektorów czy Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych Lewiatan.

 

Dzięki bliskiej współpracy z pracodawcami aktywnie działa na rzecz rozpoznawalności kwalifikacji ACCA i promuje akredytacje pracodawców.

 

Biuro ACCA w Polsce promuje kwalifikację ACCA wśród studentów nawiązując współprace z czołowymi uczelniami w Polsce i wspierając je w akredytacji swoich kierunków studiów związanych z finansami i rachunkowością. Tym samym działa na rzecz poprawy jakości absolwentów i ich przygotowania do podjęcia wyzwań zawodowych.